גיוס לחברות ישראליות בצפון אמריקה

רשת הקשרים הענפה, מאגרי המידע הרחבים העומדים לרשותנו וטכניקות החיפוש והאיתור הבלעדיות שפיתחנו, מאפשרים לנו לסייע לחברות מתעשיות שונות להשיג את יעדי הגיוס שלהן בארצות הברית ולמצוא מועמדים איכותיים ותפורים לפי מידה בסביבה רב-תרבותית מורכבת.

השירות שלנו מעניק ערך מוסף לקשת רחבה של חברות, החל מסטארט-אפים בראשית דרכם בארצות הברית ועד לחברות מבוססות עם פעילות נרחבת. אנו מייעצים לחברות עוד בשלב התכנון ובניית הארגון בארצות הברית ומסייעים להן להתפתח ולהגדיל את מערך ההון האנושי שלהם ביבשת.

בין לקוחותינו נמנות חברות מתעשיות שונות בתחומי הטכנולוגיה (תוכנה, חומרה, טלקום, מדיה, אינטרנט ועוד), חברות ביו-טכנולוגיה ומדיקל, יצרניות בתחומי הפלסטיק, המזון, חברות שירותים ועוד.

כל חיפוש שאנו עורכים מותאם באופן ייחודי ומקצועי לחברה ולמשרה ספיציפית. אנו עובדים בצמוד למנהלים המגייסים ולמנהלי משאבי האנוש בחברות על מנת להבין היטב את צרכי הגיוס של החברה, ורק אז מציעים מועמדים פוטנציאליים המתאימים בדיוק לפרופיל הנדרש.

אנחנו רואים את התפקיד שלנו לא רק כמגייסים אלא כשותפים מלאים למנהלים בחברות, ואנו מלווים אותם לכל אורך תהליך הגיוס בארצות הברית, החל מאסטרטגיית הגיוס, יעוץ בנושאי שכר, תיאור תפקיד ועד לשלבי המשא ומתן עם המועמד המועדף ובדיקות הרקע והממליצים, כנהוג בארצות הברית. הודות להבנה העמוקה והניסיון הרב שרכשנו, אנחנו מסוגלים לגשר על פערי התרבות שקיימים הן ברמה האישית והן ברמה הארגונית. ההתמחות שלנו הינה היכולת לאתר ולמצוא מועמדים מוכשרים בעלי יכולת אישית ומקצועית לעבוד בסביבת עבודה רב-תרבותית מורכבת בהצלחה מירבית.

אנו מציעים תהליך מקצועי ויסודי, שלמעשה מעניק שירות חיפוש בשיטת “הד-הנטינג” ממוקד תעשיה ותפקיד, במודל תשלום נח המבוסס על הצלחה. עובדה זו מאפשרת לחברות לערוך את החיפוש ללא סיכון כספי, עם כל היתרונות המקצועיים של חיפוש מקצועי.

הצלחת הגיוס תלויה במידה רבה גם בתהליך. לכן, אנו שמים דגש חזק על שירות לקוחות מסור ואישי, מאתרים רק את המועמדים הרלבנטים הפוטנציאלים, עורכים סינון קפדני של קורות החיים ומקיימים ראיונות עומק אישיותיים ומקצועיים כדי לוודא התאמה מירבית לדרישות התפקיד וסביבת העבודה.

הצוות המקצועי שלנו עובד באופן ממוקד על כל משרה ומציג מועמדים רק לאחר תהליך סינון וראיונות מקיף, המוודא את היכולת האישית והמקצועית של המועמד לעמוד בדרישות החברה המגייסת.

לאחר הצגת המועמדים נסייע בכל תהליך המשוב, משא ומתן עם המועמד, בדיקות ממליצים ורקע עד לסגירת מוצלחת של הגיוס.

גם לאחר הגיוס נשמור אתכם על קשר על מנת לוודא הצלחת הגיוס. אנו מבטיחים תקופת אחריות על הגיוס ומאמינים ביחסי אמון ארוכי-טווח עם לקוחותינו.

מה לקוחותינו אומרים עלינו

“As a client of Forte Talent Acquisition for many years, my teams and I were constantly pleased by the quality of the candidates presented by them.  Throughout our engagements, Forte became an extension of my team, taking the time to get to know our hiring managers, and intimately understand our unique culture to ensure they only present qualified candidates. They shared our sense of urgency in filling our roles, and I always appreciated the efficient way in which they conducted our searches. I would highly recommend Forte to any company looking to build their talent. “

Tami Golan, Ex- Chief People Officer, Vidyo

“I have been working with Forte’ for the past two years, and discovered full partnership, deep understanding of the start-up culture, great knowledge of global companies, professionalism in screening, interviewing, deep distinction, and descent into the key success factors of every job and every position.

Adhering to the CEO’s worldview, understanding the manager’s expectations and adjusting to the needs of the organization- are what make Forte a true Business partner. Highly recommend.”

Michal Gilboa, VP HR, Morphisec

“The Forte’ team led our Executive Search for Chief Marketing Officer with excellent results. It was a real pleasure working with the team on this search in a very challenging market. Very professional, effective, and highly recommended!”

Sharon Wagner, CEO, Cyber Sixgill

התהליך שלנו

אנו מציעים תהליך מקצועי ויסודי, שלמעשה מעניק שירות חיפוש בשיטת “הד-הנטינג” ממוקד תעשיה, במודל תשלום נח המבוסס על הצלחה. עובדה זו מאפשרת לחברות לערוך את החיפוש ללא סיכון כספי, עם כל היתרונות המקצועיים של חיפוש מקצועי

הצלחת הגיוס תלויה גם בתהליך. לכן, אנו שמים דגש חזק על שירות לקוחות מסור ואישי, מאתרים רק את המועמדים הרלבנטים הפוטנציאלים, עורכים סינון קפדני של קורות החיים ומקיימים ראיונות עומק פרונטלים, אישיותיים ומקצועיים כדי לוודא התאמה מירבית לדרישות התפקיד וסביבת העבודה.

חברי הצוות המקצועי שלנו עובדים באופן ממוקד על כל משרה ומציגים מועמדים רק לאחר תהליך סינון וראיונות שוידאו שלמועמד יש את היכולת האישית והמקצועית לעמוד בדרישות החברה המגייסת.

לאחר הצגת המועמדים נסייע בכל תהליך המשוב, משא ומתן עם המועמד, בדיקות ממליצים ורקע עד לסגירת מוצלחת של הגיוס.

מתודולוגית החיפוש והגיוס שלנו

  • הבנה לעומק של צרכי הארגון והתפקיד.
  • הכנת תיאור תפקיד המבוסס על צרכי החברה המגייסת ומותאם למקובל בשוק האמריקאי.
  • זיהוי ואיתור הגורמים הרלבנטים לחיפוש: חברות מתחרות, שחקנים משמעותיים בתעשיה וכד’
  • פרסום המשרה באמצעי פרסום מגוונים וממוקדים העומדים לרשותנו
  • חיפוש אקטיבי ממוקד תעשיה ותת-תעשיה על מנת לאתר את המועמדים המתאימים ביותר (headhunting)
  • תהליך סינון והערכה יסודיים של כל מועמד, הכולל ראיונות טלפונים ופרונטליים מעמיקים. התהליך מתבצע במשרדנו (או בוידאו למועמדים מרוחקים) על מנת להעריך את יכולת המועמד להתאים לסביבת ותרבות העבודה בחברה המגייסת.
  • הגשת המועמדים הרלוונטים ביותר לשיקול ובחינת החברה המגייסת, ותהליך משוב וכיוונון החיפוש ככל שנדרש.
  • סיוע בבדיקת ממליצים, בחינת רקע (background check), ציפיות שכר וניהול משא ומתן עם המועמדים.

יצירת קשר

נשמח לעזור לך למצוא את התפקיד הבא שלך